බැසිල්ගේ බදු ඉන්වොයිසිය ගැන “මහ-ජනතාව” කියන දේ….

පසුගිය සතියේ මම පළකල බැසිල් රාජපක්‍ෂගේ බදු ඉන්වොයිසිය ගැන සමහරුන්ට තරහත් ගිහිල්ලා.. තවත් සමහරු මම කඩේ යනවා කියලා බැනලත් තිබුණා. ඉතිං මේ  ප්‍රශ්නය පිළිබඳ මධ්‍යස්ථ මතයක් ගොඩනැඟිය යුතුයි කියන ස්ථාවරයේ ඉඳන් මම ලෝකේ ජීවත් වෙන බොහෝ දෙනෙක්ගෙන් එකම ප්‍රශ්නය ඇහුවා. මම ඉතිං හුඟක් දෙනෙකුට කඩේ යන නිසා එක ටෙලිෆෝන් කෝල් එකෙන් ම ඒ අය සම්බන්ධ කරගන්න පුළුවන් වුනා…

ප්‍රශ්නය:

බැසිල් රාජපක්‍ෂ අමෙරිකා එක්සත් ජනපදයට බදු වශයෙන් ගෙවූ රුපියල් 473,000 පිළිබඳ ඔබ හිතන්නේ කුමක්ද ?

එක්සත් ජාතීන්ගේ සංවිධානයේ මහලේකම් මන්කි බූන් :

This is a gross human right violation on Tamil people in Sri Lanka,…. We should appoint a three person committee to investigate Basil’s tax payments.

සිරි ලංකා ජනපති මහින්ද රාජපක්‍ෂ :

මේක බං මහින්ද චින්තනයේ කොටසක්නේ. අපි මුලින් “තමාට පෙර රට” සංකල්පය හැඳින්වුවා. දැන් රට බේරගෙන ඉවරයි. දැන් තමා හැදෙන්න ඕන… ඔන්න ඔහේ ඕන එකෙකුට ඕන දෙයක් ලියන්න දීපං බං… ගෝඨට කියපංකෝ ලියපු එකාගෙ නම… ඒ ඇති.

අමෙරිකානු ජනාධිපති බරක් ඔබාමා:

I think,… this is a good thing… I personally don’t know this Basil Fellow, but folks, at this economy, any amount of money we get from a foreign country is welcome. Who’s this guy anyway ?

ඇමරිකානු උප ජනාධිපති ජෝ බයිඩන්:

This is a big F***ing tax dollars folks,…

අමෙරිකානු රාජ්‍ය ලේකම් හිලරි ක්ලින්ටන් :

I know this Basil guy. If he didn’t pay off the tax, it’s a human right violation…

ආරස්සක ලේකම් ගෝඨා:

එයා කොහෙමද එහෙම දෙයක් කරන්නේ ? ඒක අපේ ජාතික ආරස්සාවට තර්ජනයක්… මම ඕකව එල්ලලයි මරන්නේ…

යුවරජ නාමල්:

ඕක මොකක්ද සහෝදරයා, ඔය ලංකා ඊ නිවුස් එක නිව්යෝක් වලින් මට අරන් දීපු $ මිලියන හයේ කොන්ඩො එකට මම ඔයිට වඩා ටැක්ස් ගෙවනවා…. අනික ඉතිං… තාරුණ්‍යයට හෙටක් කියලා දෙයක් තියෙන්නත් එපායෑ හැමදාම තාරුණ්‍යය නැහැනේ.

විදේශ කටයුතු ඇමති මහාචාර්ය ජී. ඇල්පීරිස්:

මේ ඒකීය සංදර්භය තුළ බදු ගෙවීම වැනි සංකීර්ණ සමාජමය ප්‍රවණතා ඇතිවීම අප අගය කළ යුත්තක්. මෙයින් අප පෙන්නුම් කර තිබෙනවා , ඒකීය ස්වෛරී රාජ්‍යයක් වශයෙන් අපේ භෞමික අඛණ්ඩතාව මනා ලෙස ආරක්‍ෂා කරගෙන ඇමරිකානු ධනවාදී බදු ක්‍රමය පිළිබඳ මනා අවබෝධයකින් ද්වි පාර්ශ්වික සබඳතා ආරක්‍ෂා කරගෙන කටයුතු කරන බව.. මේ ඉතා හොඳ ප්‍රවණතාවයක්..

පාරිලිමේන්ත්‍ර මන්ත්‍රිනී පබාවතී මැටිමාලි:

බැසිල්ගෙ ටැක්ස් නේද ? ම් ම් ම් ම්.. (මොනවාදෝ කොළ වගයක් පෙරලන සද්දයක් ඇසේ)… ආ ඒක ව්‍යවස්ථාවට එකඟයි…. I mean… එයා බදු ගෙව්වට කමක් නෑ… ඒකට අපි එකඟයි… හි හි හි… මොකද්ද අහපු ප්‍රශ්නෙ ?

එ.ජා.ප. මාධ්‍ය ප්‍රකාශක ගයන්ත කරුණාතිලක:

මේක ඇත්තටම රටට ඉතාම වැදගත් ප්‍රශ්ණයක්. එළවලු මිල පාන් මිල හැමදේම ගණන් ගිහිල්ලා. රට අගාධයකට යන වෙලාවෙ රුපියල් ලක්‍ෂ පහක් ඇමරිකාවට ගෙවනවා කියන්නේ අපේ රටේ ආර්ථිකය සම්පූර්ණයෙන් කඩන් වැටෙන්න පුළුවන් දෙයක්. අපි මේ ගැන රටේ ජනතාව දැනුවත් කරන්න ලිප්ටන් වටරවුම ඉස්සරහ නලා පිඹින උද්ඝෝෂණයක් කරනවා.

තවමත් එජාප නායක රනිල් වික්‍රමසිංහ:

මේ කාරණය ඇත්තටම ඉතා බරපතල කාරණයක්. අපි ජාත්‍යන්තර ප්‍රජාවේ මැදිහත් වීමක් අපේක්‍ෂා කරනවා. ඒත්…..අපේ මුදල් මෙහෙම හරි අමෙරිකාවට යනව නම් අපි සතුටු විය යුතුයි.

ජවිපෙ ලේකම් Till-Win සිල්වා:

මේක දෙයියො බලලා කරපු දෙයක්. මේ ටැක්ස් ගෙවන්න වුනේ ජනරාල්  හිරේ දාපු එක ගැන ස්වභාව ධර්මයා කුපිත වෙලා බැසිල්ට කරපු දෙයක් නිසා. ධනපති පංතිය හැමදාම පීඩිත ජනතාව තලා පෙලාගෙන හිටපු දෙයක්. මේ ටැක්ස් ගෙවීමත් ධනපති පංතියේ වැඩක්. අපේ ආණ්ඩුවක් ආපු දාට අපි ඇමරිකාවට ගහපු ප්ලග් එක ගලවනවා.

විශ්‍රාමික ජනරාල් සරත් ෆොන්සේකා:

ඔය කළගුණ නොදත් ගුණමකු පාහර කලවැද්දා ලංකාවට ටැක්ස් ගෙවන්නෙ නැතුව ඇමරිකාවට ටැක්ස් ගෙවනවා. මගේ ග්‍රීන් කාඩ් එකත් නැති වෙලා. ඒ නිසා මට ටැක්ස් ගෙවන්න ඕන නෑ… මම මේ ගැන ඕනම යුධ අධිකරණයක සාක්කි දෙන්න සූදානම්.

එජාප මන්ත්‍රිනී ලෝක විවාහක “රෑ රැජින” ‍රෝසී සේනානායක:

මෙය සමස්ථ කාන්තා පරපුරම ලැබු Win එකක්, I mean, බැසිල් Pay කලේ එයාගෙ Tax එක විතරක් නෙවෙයිනේ. එයාගෙ Wife ගෙ tax එකත් pay කළා නේ.. So..බැසිල් එයාගෙ Wife ගෙ Tax එක pay කළ කියන්නේ ඒ ගොල්ලෝ කාන්තා පරපුරට ගරු කරනවා කියන එකනේ… Am I right ?…

මම ඉතිං බැසිල් රාජපක්‍ෂ ගෙනුත් මේ ගැන අන්තිමට ඇහැව්වා….

හෙහ් හෙහ් හෙහ්… මම හොයපු හරි ගාණ දාලා ටැක්ස් ෆෝම් එක යැව්වා නම් ලංකා ඊ නිවුස් කාරයාට කට උත්තර නැති වෙනවා… මම ගෙවන ටැක්ස් එකෙන් ඒකත් මට සල්ලි දීලා ගන්න පුළුවන්… දැන් බලන්න ස්වර්ණවාහිනිය මගේ, ලෝක වෙළඳ සංකීර්ණයෙන් බාගයක් මගේ, කුරුණෑගල තියෙන පොල්වතු වලින් 75 % ක් මගේ.. හම්බන්තොට ඉඩම් වලින් බාගෙකට වඩා මගේ.. මේ ඔයාල දන්න හරිය විතරයි… ඒ ඔක්කොම ගැන සඳහන් කරලා ටැක්ස් ගෙව්ව නම්… හෙහ් හෙහ් හෙහ්… හොඳ වෙලාවට අපේ කට්ටිය ඇමරිකාවත් අන්දලා වැඩේ දුන්නා……

ඔන්න ඔහොමයි මහ-ජනතාව ඒ ගැන කියන්නේ….

අපි ඔයාලට හිතෙන දේවල් නම් ඉතිං මෙතන දාන්න සුදුසු දේවල් නොවෙන්නත් පුළුවන්…. බලධාරියාගේ සංවර භාවයට අනුකූලව දාන්න දෙයක් තියෙනව නම් ඉතිං ලිවුවට කාරි නෑ ඕං……

5 thoughts on “බැසිල්ගේ බදු ඉන්වොයිසිය ගැන “මහ-ජනතාව” කියන දේ….

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )