කලකට පස්සෙයි වෙලකට බැස්සේ……………..

ආයුබෝවන් ළමයිනේ….. පහුගිය දොහේ බොහොම වැඩ අධික වෙලා හිටියේ. අළුතෙන් පර්යේෂයක් පටන් ගත්තා. ඒ ගැන පස්සේ කියන්නම්. ඒ මදිවට රසායනාගාරයට අළුතෙන්  බඩු භාණ්ඩ බොහොමයක් ගෙනාවා. රසායනාගාරයේ ඉන්න ජ්‍යෙෂ්ඨ උත්තමයා හැටියට මට තමයි වැඩ ටික පොඩි එවුන්ට පවරලා කරවගන්න තිබුනේ. ඒ නිසාම උන් මට නමකුත් දාලා Delegator  කියලා.

මගේ මහාචාරියා අළුතෙන් පටන් ගන්න පාසල් වාරයට ලක ලෑස්ති වෙනවා. ඒ නිසා මම තමයි මේ දවස්වල වැඩේ රන් කරන්නේ. ඒ මදිවට පොර අමෙරිකානු රසායන සංගමයේ (ACS) සැසියට බොස්ටන් ගිහින්…. ඒ නිසා පොරගෙ වැඩත් මටයි කරන්න වෙලා තියෙන්නේ. එක අතකට මට හොඳ අත්දැකීමක්. ඒ නිසාම කරනවා. කරගත්තොත් මටනේ….

ඉතිං ලිපි කිහිපයක්ම ලියන එක අතපසු වුනා. ඒත් රසායන විද්‍යාව පැත්තට කෙරුණ දායකත්‍වෙයන් අඩුවක් කළේ නැහැ. විද්‍යාව.කොම් එකට රසායන විද්‍යා ලිපි කිහිපයක්ම ලියුවා. මෙතැනින් බලන්න… ඒක බොහොම වැදගත් කටයුත්තක්.. ඒ නිසාම හැමදාම උදේ නැගිටපු ගමන්ම ලිපියක කොටසක් ලියන්න අමතක කළේ නැහැ. ඉදිරියට බර බර රසායන විද්‍යා පාඩම් ලියැවේවි. ඒ අපේ අනාගත පරම්පරාවට මගෙන් කෙරෙන්න ඕන වැඩ කොටස කරන්නයි එහෙම කරන්නේ.

මැද පිළිවෙත තුමාටත් පුංචි පිළිතුරක් ලියන්න මට ඕන වෙලා තියෙනවා. ඒ මහතා කිව්වා වාගේම අපි අතරේ කිසිම අමනාපකමක් නැහැ. ඒත් මගේ ලිපියේ තිබූ සමහර කරුණු පිළිබඳ පුංචි පැහැදිලිකිරීමක් කළ යුතුව ඇතැයි සිතුනා. ඒ සියල්ල අතපසු වුනේ මගේ පරිඝණකයට අළුතෙන් Windows 7 ස්ථාපනය කළ නිසා සියළුම දේ අළුතෙන් ස්ථාපනය කරන්න සිදුවුන නිසයි.. ඒ ඔක්කොම දැන් හරි. දැන් ඉතින් සුපුරුදු පරිදි වැඩ අරඹන්න පුළුවන්.

විශේෂයෙන්ම අද කියන්න තියෙන්නේ අමෙරිකානු විශ්ව විද්‍යාලවල 2011 වසරට ආචාර්ය උපාධි හදාරන්න අයදුම්පත්‍ර භාරගැනීම මේ මාසයේ පටන් ඇරඹෙනවා කියලයි… දැන්ම පටන් ගත්තොත් අයදුම්පත්‍ර සලකා බැලීම ඇරඹෙන නොවැම්බර මාසය වනවිට ඒවා නියමිත පරිදි සම්පූර්ණ කරගන්න පුළුවන් වේවි… ඒ නිසා ඒ කටයුත්ත දැන්ම පටන් ගන්න…. උදව් ඕන නම් කියන්න… අපි ඉන්නේ ඒවට තමයි…

වල්පල් ලිව්වා මිසක වැදගත් යමක් කිව්වේ නැහැනේ…. අද නම් ලියන්නත් වෙලාවක් නැහැ…. ළඟදිම දිග ලිපියක් දාන්නම්…..

සෙස්ස පස්සට…

ඇල්කෙමියා.

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )